Tervetuloa Sri Lankan lionsystävien vuositapaamiseen la 26.8.17

Tervetuloa kaikki Sri Lankan lionsystävien vuositapaamiseen, joka järjestetään lauantaina 26.8.2017 Lions-liiton toimitalon 3. kerroksessa klo 12-16. Tapaamisen aluksi käymme yhdessä omakustanteisella lounaalla.

Menneen toimintavuoden suuri saavutus on ollut Nethsethan silmäsairaalan alakerran rakennustyö, joka tätä kirjoitettaessa on jo varsin pitkällä. Rakennustyön piti valmistua heinäkuun loppuun mennessä, mutta sitten iskivät Sri Lankan jättitulvat. Joidenkin jokien vedenpinta oli jopa 9 metriä normaalia ylempänä. Rakennustyöt oli pakko keskeyttää, koska sairaalamme oli pidempään ilman sähköjä ja suljettuna ja myös huomattava osa sairaalan henkilökuntaa jäi tilapäisesti kodittomiksi tulvan peiettyä heidän kotinsa. Nyt työt kuitenkin jatkuvat hyvissä merkeissä. Tule kuulemaan lisää!