Viime kauden tukimaksuilla maksoimme sata harmaakaihileikkausta

Erkki Laine selvitti Ratnapurassa toimivan silmäsairaalan tilannetta. Taustalla Oivi Heinonen ja Aune Blûmchen.

Kokoonnuimme pienellä porukalla Sri Lankan Lions-ystävien vuositapaamiseen Lions-taloon Helsingin Malmille lauantaina 11.9.2021. Osa oli mukana etäyhteydellä.

Päätimme pitää tukimaksut entisellään: henkilötukimaksu 40 euroa, klubin tukimaksu 100 euroa ja yrityksen tukimaksu 200 euroa vuodessa.

Viime kauden tukimaksuilla pystyimme maksamaan sata vähävaraisten harmaakaihileikkausta Ratnapuran silmäsairaalassa Sri Lankassa. Tukimaksu on monen srilankalaisen varattoman ainoa toivonkipinä sokeutta vastaan. Tule sinäkin mukaan toimintaamme kehittämään ja ota kaverisi mukaan!

Markus Flaaming (oik.) toimii puheenjohtajana. Pöydän takana Ulla ja Matti Paavola.

Otfried Blümchen (vas.), Ulla ja Matti Paavola.