Sri Lankan Lions-ystävät 2020

Pidimme Sri Lankan Lions-ystävien vuositapaamisen 19.9.2020. Paikalla oli 13 henkilöä.

Kokous hyväksyi toimintasuunnitelman ja tukimaksut jäsenille ja klubeille sekä yrityksille.

Kokous valitsi puheenjohtajaksi PID Markus Flaamingin sekä jäseniksi: PID Erkki Laine, PDG Veikko Teerioja, PDG Ilkka Siissalo, PDG Matti Paavola, DC Raino Heinonen, lion Kaarina Laine sekä asiantuntijajäseninä PID Harri Ala-Kulju, PCC Heikki Hemmilä ja PDG Otfried Blümchen.

Päätettiin, että kannatustukimaksu on 40 €/jäsen ja 100 €/lionsklubi sekä 200 €/yritys

Tukijäseniä on 174 ja tukiklubeja 33 sekä yritysjäseniä 1.

Leikkauskummitoiminta otetaan käyttöön. Toiminta on seuraava: Lähetä PID Erkki Laineelle, erkki.laine-ät-lions.fi, sähköpostissa tieto, montako leikkausta haluat sponsoroida. Erkki lähettää sinulle toimintaohjeet. Halutessasi saat sähköpostissa leikatun henkilön kuvan ja nimen. Jos maksava henkilö tai klubi lähettää kuvansa ja nimensä leikatulle henkilölle, niin sekin järjestyy.

Tarvitsemme pikaisesti tiedottajan lähettämään viestejä tukijäsenille toiminnastamme. Kaipaamme vapaaehtoista !

Hyvää syksyn jatkoa!

Markus Flaaming