Tule mukaan vuositapaamiseen 8.9. !

Sri Lankan lions-ystävät kutsuvat kaikki tukimaksun maksajalistalla olevat ja kaikki muutkin asiasta kiinnostuneet tervetulleiksi vuositapaamiseemme, joka järjestetään

lauantaina 8.9.2018 klo 12.00 alkaen Hotelli Scandic Grand Marinassa Helsingin Katajanokalla

Kuulet siellä miten suomalaisen silmäsairaalan jatkorakennusprojekti on saatu valmiiksi, tapaat uusia ja vanhoja ystäviä, kuulet uutisia ja näet tuoreita valokuvia Sri Lankasta.

Tervetuloa kaikki. Tilaisuuden yhteydessä järjestetään ruokailu seisovasta pöydästä, jonka kustannus on 20 euroa per henkilö. Ruoka maksetaan paikan päällä.

Pyydämme ilmoittautumaan vuositapaamiseen meilitse osoitteella markus.flaaming-ät-lions.fi  29.8. mennessä jotta osaamme kertoa hotellille ruokailijoiden määrän riittävän ajoissa !

Ilkka Siissalo